Kefalónia - 2. nap

Múltkor elfelejtettem megemlíteni, hogy minden reggel futással indult a nap. Sokszor arra ébredtem, hogy egy meredek emelkedőn kaptatok fölfele, és vigyáznom kell, nehogy túlságosan előre hajoljak, mert beverem az orrom az útba. Először csak futkorásztam, aztán kialakult egy útvonal, és ott igyekeztem világcsúcsot felállítani :) Első reggel különleges élményben volt részem: mivel vasárnap volt, egy pópa énekelt valahol a hegyen egy templomban. Ritkán futok ortodox egyházi énekre.
Előző este óta már volt autónk, így mehettünk, amerre láttunk! Először felmentünk a Szent György kastélyba, és nagyon csodálkoztunk, hogy zárva van minden. Gondoltuk, utószezon. Kiderült, hogy csak hétfő, így a várba nem tudtunk bemenni. Ide sajnos nem tudtunk visszajönni, de láttuk, hogy esténként kivilágítják, és majdnem minden éjjel volt tüzijáték, szerintem innen lőtték ki a rakétákat.
A kis csalódás után a St. Gerasimos Kolostor következett (ld. fotók).
A kolostor közelében működik a Robola borászat, ami nem meglepő módon a sziget híres Robola nevű borát állítja elő. Nem kóstoltuk, de biztos finom, és a borászatba is be lehet menni látogatásra, de Balázs valami miatt nem erőltette.
Amit még kihagytunk a látnivalók közül, az a Dorogati cseppkőbarlang. Állítólag szép, de nem annyira, mint a budapestiek, és még kisebb is :)
Melissani barlang (ld. fotó).
Voltunk a kefalóniai víznyelő kimeneti oldalán, de erről majd a következő napi beszámolóban írok. És sajnos fotó sincs róla.
A nap - és a hét egyik - fénypontja következett: Antisamos Beach (ld. fotók).
Ókori Sami (ld. fotók).
Sami (fotó).
Ezen a napon hazafele Scala-ban (D-K-i csücsök) Balázs meghívott vacsorára: ismét tengeri halakat és egyéb jószágokat ettünk. Fotót csak egyszer készítettünk kajáról: az utolsó napon, mikor oda érek a mesélésben, majd megnézheti mindenki, miről is beszélek, amikor tengeri vegyes tálról beszélek (elnézést, kedves Murakami Haruki :) ).

1 2Next
BACK to tigrisbigris's albums
Become a fan! Follow tigrisbigris and receive an email every time tigrisbigris uploads new images!