Kefalónia - 1. nap - Lourdas Beach

Nem mintha megterhelt volna minket az utazás, de azért igyekeztünk kipihenni a fáradalmakat, és az autót is csak este vettük át, így egész nap a házunk előtt strandoltunk.
Láttunk egy baba kardhalat, ez volt a legérdekesebb a vízben, Balázs talán egy rákkal is találkozott, de ez volt minden. Továbbra sem szeretem a homokos tengerpartot, nincs benne semmi igazán izgalmas. Nincs sok állat, nincsenek érdekes kövek. A színek azért nem voltak csúnyák, és a nap is szépen sütött. Cápa fóbiám továbbra is megvéd attól, hogy túl messze ússzak a parttól. Itthon további cápás filmeket nézve megerősödött bennem az eddigi tudás, hogy derékig érő vízből is támadhat a cápa, úgyhogy legközelebb odáig sem megyek be :) Ti se menjetek!
Egy hegyoldalba épített étteremben vacsoráztunk - ahogy a szigeten legtöbbször: tengeri halakat, polipot, rákot, tintahalat grillezett zöldségekkel, salátával -, ahonnan evés közben szépen szemmel tarthattuk az öblünket és a partot.
Ami érdekes módon valahogy nem fényképeződött le, az a hihetetlen mennyiségű jázmin. Volt fehér és kék is, sajnos számomra nem túl szimpatikus nehéz, émelyítő illatot árasztanak, pedig egyébként helyes virágok. Kb. úgy árasztják el a kerítéseket, mint nálunk az orgona. Egyébként is rengeteg virág van a szigeten, aki a virágokra kattan, az itt jól érezheti magát. És volt sok kaktusz is - a pirosas-sárgás terméssel együtt - lehet, hogy egy másik nap lesz róla fotó, itt az első nap nem találtam róla semmit.

1 2Next
BACK to tigrisbigris's albums
Become a fan! Follow tigrisbigris and receive an email every time tigrisbigris uploads new images!